Dodavka prisla s rozbytou flaskou … Vase produkty poznam, su velmi dobre. Ale som bola velmi prekvapena ako ste sklenene veci zabalili !!!
DIOCHI
Store manager
Dobrý deň, veľmi nás teší, že sa Vám naše produkty páčia. Je nám úprimne ľúto, že ste obdržali poškodený balíček. Napriek našej snahe o bezpečné balenie, sa občas môžu vyskytnúť nepredvídané okolnosti. Aby sme mohli čo najrýchlejšie vyriešiť vzniknutú situáciu a vymeniť Vám poškodený tovar, je nevyhnutné, aby ste nás kontaktovali ihneď po otvorení balíčka. Ideálne je poškodený tovar spolu s obalom dôkladne zdokumentovať (fotografia, video). Oneskorením nahlásenia môže byť komplikovanejšie preukázať, že poškodenie vzniklo počas prepravy a nie následným zaobchádzaním. Okamžité nahlásenie nám umožní rýchlo reagovať a zabezpečiť Vám náhradný produkt. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese diochi@diochi.sk a my sa o všetko postaráme. Ďakujeme.
Tento o niečo výhodnejší balíček využívame pravidelne keď tradične podávame deťom Deviral PLUS pred odchodom na dovolenku kvôli potenciálnym vírusom, baktériám a s tým spojeným potenciálnym vracaním atď. v súvislosti s inou stravou a odlišným hygienickým prostredím (skrátka iné typy bakétrií a vírusov) na dovolenke…
Super, len verným zákaznímkom by mohli dávať o niečo väčšie zľavy…
DIOCHI
Store manager
Dobrý deň, veľmi pekne ďakujeme za Váš podnet.
Teší nás Váš záujem o zlepšovanie našich služieb. Práve pre vás pripravujeme vernostné kartičky DIOCHI, vďaka ktorým budú Vaše nákupy u nás ešte výhodnejšie. O novinkách Vás budeme priebežne informovať na našich sociálnych sieťach. Sledujte nás a nezmeškajte žiadnu výhodnú ponuku!
Ďakujeme za vašu lojalitu!
👍🏽
Dodavka prisla s rozbytou flaskou … Vase produkty poznam, su velmi dobre. Ale som bola velmi prekvapena ako ste sklenene veci zabalili !!!
Dobrý deň, veľmi nás teší, že sa Vám naše produkty páčia. Je nám úprimne ľúto, že ste obdržali poškodený balíček. Napriek našej snahe o bezpečné balenie, sa občas môžu vyskytnúť nepredvídané okolnosti. Aby sme mohli čo najrýchlejšie vyriešiť vzniknutú situáciu a vymeniť Vám poškodený tovar, je nevyhnutné, aby ste nás kontaktovali ihneď po otvorení balíčka. Ideálne je poškodený tovar spolu s obalom dôkladne zdokumentovať (fotografia, video). Oneskorením nahlásenia môže byť komplikovanejšie preukázať, že poškodenie vzniklo počas prepravy a nie následným zaobchádzaním. Okamžité nahlásenie nám umožní rýchlo reagovať a zabezpečiť Vám náhradný produkt. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese diochi@diochi.sk a my sa o všetko postaráme. Ďakujeme.
Ok
Tento o niečo výhodnejší balíček využívame pravidelne keď tradične podávame deťom Deviral PLUS pred odchodom na dovolenku kvôli potenciálnym vírusom, baktériám a s tým spojeným potenciálnym vracaním atď. v súvislosti s inou stravou a odlišným hygienickým prostredím (skrátka iné typy bakétrií a vírusov) na dovolenke…
Pridať viac kombinácií produktov, ináč ok.
Super, len verným zákaznímkom by mohli dávať o niečo väčšie zľavy…
Dobrý deň, veľmi pekne ďakujeme za Váš podnet.
Teší nás Váš záujem o zlepšovanie našich služieb. Práve pre vás pripravujeme vernostné kartičky DIOCHI, vďaka ktorým budú Vaše nákupy u nás ešte výhodnejšie. O novinkách Vás budeme priebežne informovať na našich sociálnych sieťach. Sledujte nás a nezmeškajte žiadnu výhodnú ponuku!
Ďakujeme za vašu lojalitu!
Spokoy
Spokojnosť
Spokojnosť
100%